/Files/images/IMG_20180922_130422.jpg /Files/images/IMG_20180922_130955.jpg

/Files/images/1/0-02-05-d38e26e70eb2b9e99b415635841cea98c4d3d125fb96c94b900d2854ca077a29_74dec575.jpg /Files/images/0-02-05-aaad3e1087b663a2ba3c9d87f789fb014db11c32223df41dfa045fd10dd63a76_e26d8231.jpg

Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

· використання різних методик, тестування;
· проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
· діагностування та визначення інтересів особистості;
· створення банку даних «Обдарована дитина»

Організація системної роботи:

· введення додаткових предметів, спецкурсів;
· факультативні заняття;
· перші кроки діяльності в осередку наукового товариства МАНу;
· робота в мережі Інтернет.

Сфери обдарованості дітей

1.Інтелектуальна сфера

Обдарована дитина відрізняється гарною пам'яттю, мисленям, допитливістю, добре розв'язує різні задачі, зв'язно викладає свої думки, може мати здібності до практичного застосування завдань.

2.Сфера академічних досягнень

Це успіхи дитини з читання, математики, природознавства та інших навчальних предметів.

3.Творчисть (креативність)

Дитина дуже допитлива, виявляє незалежність і оригінальність мислення, висловлює оригінальні ідеї.

4.Спілкування

Добре пристосовується до нових ситуацій, легко спілкується з дорослими та дітьми, виявляє лідерство в іграх і заняттях з дітьми. Ініціативна, бере на себе відповідальність за свої дії.

5.Сфера художньої діяльності

Дитина виявляє великий інтерес до візуальної інформації, захоплюється художніми заняттями, її роботи вирізняються оригінальністю. Виявляє інтерес до музики, легко відтворює мелодію, із задоволенням співає, намагається створювати музику.

6.Рухова сфера

Тонка і точна моторика, чітка зорово-моторна координація, широкий діапазон рухів, добре володіє тілом, високий рівень розвитку основних рухових навичок.

Фактори формування обдарованості дитини

Важливою особливістю сучасного розуміння обдарованості є те, що це явище розглядається не як статична, а як динамічна характеристика, що реально існує в русі, постійному розвитку (Ю.Д. Бабаєва, А.І. Савєнков та ін.). За такого розуміння вважається доцільним визначити провідні фактори формування обдарованості дитини, за наявності яких підвищується вірогідність прояву неординарних здібностей особистості. Такими факторами пропонується вважати психофізичний потенціал особистості та сприятливий вплив середовища.

Біологічними передумовами обдарованості є: задатки, як вроджені анатомо-фізіологічні особливості людини, що зумовлюють розвиток здібностей (до музики, малювання, математики, спорту тощо); здібності – індивідуальні якості особистості, які виявляються у певній діяльності і які забезпечують успіх саме в цій діяльності; схильності – емоційне ставлення, конкретна вибіркова спрямованість на певну діяльність, що заснована на інтересі до цієї діяльності, потреби у її здійсненні, бажанні виконувати, досягати у ній успіху. Система задатків, схильностей і здібностей у комплексі і є найважливішою рушійною силою самовираження особистості, яка забезпечує виконання нею діяльності на високому рівні і досягнення значних успіхів.

Кiлькiсть переглядiв: 582

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.