Напрямки роботи з обдарованою молоддю у 2021-2022 н.р.

Педагоги "Дитячої інженерної академії" здійснювали роботу з обдарованною молоддю, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Національною доктриною розвитку освіти, Указами Президента України від 30 вересня 2010 року № 927 «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді», від 12 січня 2015 року № 5/2015 «Стратегія сталого розвитку «Україна - 2020», Концепцією Нової української школи, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988.

Робототехніка, захоплююче програмування -

/Files/images/thumb0-04-0a-84666c2a3a6f673638771e1f1314db5404b42284f4cf8c7a37e72151cb69b8b5_c28287285483ba6d.jpg /Files/images/83523578_2674176299345134_6127925489571987456_n.jpg /Files/images/84691861_2706961576066606_1504933979055194112_n.jpg/Files/images/0-04-05-6194ca1f9b90b65c93adab2d31cc8f15dc02d7f86e48ee3b8d3e16409639174f_756e9826214d34f6.jpg /Files/images/84297162_2706961106066653_2738991470332608512_n.jpg/Files/images/84695500_2706961112733319_3306829646292582400_n.jpg

Робота в умовах воєнних дій продовжувалася і в онлайн форматі.

/Files/images/284133506_5132932040136202_7565397689407542744_n.jpg /Files/images/284535905_5132928353469904_4960786424894904533_n.jpg

/Files/images/98845134_2945259528903475_4958879178792370176_n.jpg/Files/images/98124726_2945259875570107_6864744321954873344_n.jpg

Навчання школярів основ програмування за допомогою середовища Minecraft

При вивченні базових принципів програмування можна використовувати онлайн- тренажери або ігри, наприклад Scratch, CodeMonkey, Tynker, Kodu або Codecombat. Але підліткам важливо поєднувати ігрові технології з навчанням. З цією метою у нагоді стане середовище Minecraft, яке на даний час має потужну освітню компоненту і надає різні можливості для впровадження у навчальний процес. Minecraft - це гра жанру «пісочниця», де немає сюжетної лінії, але є нескінченний світ, в якому можна творити - створювати, будувати, взаємодіяти з іншими гравцями.. Зараз Minecraft це не тільки гра, але й освітня платформа, яку використовують більше ніж в 1000 шкіл по всьому світу: в США, Фінляндії, Швеції, Австралії і навіть Росії. Школярі у цьому середовищі досліджують кораблі, пишуть твори, здійснюють вимірювання, вивчають тривимірну систему координат, будують моделі атомів та молекул, знайомляться з джерелами енергії тощо. Завдяки своїй гнучкості гра легко підлаштовується під різні дисципліни. Гармонійне поєднання ігрових та навчальних технологій дає змогу учням сприймати складний навчальний матеріал у ігровій формі, що більш цікаво та комфортно для них. Але наразі бракує методичних розробок з навчання програмуванню, які би враховували інтереси школярів та були доступними для сприйняття. Отже, на наш погляд, розробка практичних завдань з навчання мови Pythonу середовищі Minecraft є цілком доречною і актуальною на даний час.

21/09/2021 р. 18 вересня в Україні відзначалося професійне свято – День винахідника і раціоналізатора. З цього приводу в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді МОН України 21 вересня 2021 року відбувся відкритий урок для гуртківців та учнів шкіл міста за сприяння фахівців управління сфери розвитку інтелектуальної власності України державного підприємства «Укрпатент».

Кожен учасник відкритого уроку отримав подарунковий набір та сертифікат від Укрпатенту.

НЕНЦ: https://nenc.gov.ua/?p=35936#more-35936

(Укрпатент) https://ukrpatent.org/uk/news/main/ukrpatent-nenc-21092021.

/Files/images/242507050_4349511385144942_1080245119995702485_n.jpg /Files/images/242583749_4349511585144922_7823842095375540955_n.jpg/Files/images/242825678_4349511315144949_6372054273053166179_n.jpg /Files/images/243008105_4349511645144916_4008159913986294402_n.jpg /Files/images/242897600_4349511738478240_2067182544160430242_n.jpg /Files/images/242877569_4349511551811592_7906288708313368672_n.jpg


19 грудня у місті Києві відбувся грандіозний фінал Всеукраїнських змагань з моделювання «розумних» пристроїв «STEAM-House». Захід проходив в інноваційному парку Unit.City, у просторій конференц-залі, де зібралися учасники змагань, їхні команди підтримки, журі та медіа.

/Files/images/80013978_2609697562459675_2172274255067086848_n.jpg/Files/images/80085031_2609697552459676_5217915257778864128_n.jpg /Files/images/80120101_2609737655788999_7390480990801494016_n.jpg /Files/images/88166295_2758698097559620_3420327382609821696_n.jpg

Команда дитячої інженерної академії у складі старшокласників: Олійника Артема, Мехеди Дениса, Лепського Олексія, Тумачова Віталія та керівника проекту - Компанця Антона Едуардовича виборола почесне третє місце у номінації «Smart City» - розумне місто та першість у номінації "Найтехнологічніший проект придатний для втілення в життя". За свій проект наша команда отримала подарунок - інтерактивну дошку, яка стане необхідним помічником на уроках робототехніки. Повернувшись зі змагань до академії, старшокласники передали естафету молодшим лего-інженерам, які будуть на весні 2020 року змагатися з легоконструювання.

Щиро вітаємо нашу команду з перемогою! Пишаємося нашими талантами, нашими інженерами!!!

Бажаємо звершень нових ідей та перемог!

Щиро дякуємо всім за допомогу у створенні розробленого учнями унікального пристрою «Розумний снігоприбирач» - прототипу моделі, яку після дослідницько-експериментальної роботи можна запускати у серійне виробництво.

Презентація проєкту нашої команди у фіналі Всеукраїнських змагань з моделювання «розумних» пристроїв «STEAM-House».

Посилання: wym-1655559641440


/Files/images/IMG_20180922_130422.jpg /Files/images/IMG_20180922_130955.jpg

/Files/images/1/0-02-05-d38e26e70eb2b9e99b415635841cea98c4d3d125fb96c94b900d2854ca077a29_74dec575.jpg /Files/images/0-02-05-aaad3e1087b663a2ba3c9d87f789fb014db11c32223df41dfa045fd10dd63a76_e26d8231.jpg

Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

· використання різних методик, тестування;
· проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
· діагностування та визначення інтересів особистості;
· створення банку даних «Обдарована дитина»

Організація системної роботи:

· введення додаткових предметів, спецкурсів;
· факультативні заняття;
· перші кроки діяльності в осередку наукового товариства МАНу;
· робота в мережі Інтернет.

Сфери обдарованості дітей

1.Інтелектуальна сфера

Обдарована дитина відрізняється гарною пам'яттю, мисленям, допитливістю, добре розв'язує різні задачі, зв'язно викладає свої думки, може мати здібності до практичного застосування завдань.

2.Сфера академічних досягнень

Це успіхи дитини з читання, математики, природознавства та інших навчальних предметів.

3.Творчисть (креативність)

Дитина дуже допитлива, виявляє незалежність і оригінальність мислення, висловлює оригінальні ідеї.

4.Спілкування

Добре пристосовується до нових ситуацій, легко спілкується з дорослими та дітьми, виявляє лідерство в іграх і заняттях з дітьми. Ініціативна, бере на себе відповідальність за свої дії.

5.Сфера художньої діяльності

Дитина виявляє великий інтерес до візуальної інформації, захоплюється художніми заняттями, її роботи вирізняються оригінальністю. Виявляє інтерес до музики, легко відтворює мелодію, із задоволенням співає, намагається створювати музику.

6.Рухова сфера

Тонка і точна моторика, чітка зорово-моторна координація, широкий діапазон рухів, добре володіє тілом, високий рівень розвитку основних рухових навичок.

Фактори формування обдарованості дитини

Важливою особливістю сучасного розуміння обдарованості є те, що це явище розглядається не як статична, а як динамічна характеристика, що реально існує в русі, постійному розвитку (Ю.Д. Бабаєва, А.І. Савєнков та ін.). За такого розуміння вважається доцільним визначити провідні фактори формування обдарованості дитини, за наявності яких підвищується вірогідність прояву неординарних здібностей особистості. Такими факторами пропонується вважати психофізичний потенціал особистості та сприятливий вплив середовища.

Біологічними передумовами обдарованості є: задатки, як вроджені анатомо-фізіологічні особливості людини, що зумовлюють розвиток здібностей (до музики, малювання, математики, спорту тощо); здібності – індивідуальні якості особистості, які виявляються у певній діяльності і які забезпечують успіх саме в цій діяльності; схильності – емоційне ставлення, конкретна вибіркова спрямованість на певну діяльність, що заснована на інтересі до цієї діяльності, потреби у її здійсненні, бажанні виконувати, досягати у ній успіху. Система задатків, схильностей і здібностей у комплексі і є найважливішою рушійною силою самовираження особистості, яка забезпечує виконання нею діяльності на високому рівні і досягнення значних успіхів.

Кiлькiсть переглядiв: 660

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.